esmaspäev, 29. juuli 2013

Lihtsad pannkoogid

Olgu, tegelikult mulle väga meeldivad pannkoogid!! Aga siiani polnud ma eriti viitsinud neid ise teha, sest üldjuhul tähendas see minu jaoks jubedat mäkerdamist ja lõpptulemus jättis kõvasti soovida :D. Sellest tulenevalt pole tavalised pannkoogid ammu mu menüüs.



AGA mul on välja pakkuda midagi kõigile, kes pole jahuste pannkookide sõbrad :) Eile pool tööpäeva unistasin ma hetkest, millal ma koju saan pannkooke tegema ja siin nad nüüd on. Serveering pole kõige õnnestunum, sest kõht oli tühi ja kannatamatu nagu ma olen :D


Vaja läheb:
2 muna
1 banaan
pihutäis mustikaid
0,5 dl psyllium huski (võib teha ka ilma)

Kaste:
1 spl piima
1 spl kakaod (suhkruta)
2 tl maitsestamata jogurtit
steviat


Vahusta munad, tee banaan kahvliga peeneks ning lisa munade hulka. Sega muna-banaani segu omavahel korralikult läbi, lisa psyllium husk (kui teed sellega) ning mõned mustikad. Saadud segu küpseta samamoodi nagu tavalisi pannkooke. Praadimiseks kasuta soovituslikult kookosrasva. Kastme tegemiseks sega kakao ja piim. Kui need on omavahel segunenud lisa maitsestamata jogurt ning steviat.


Head mekkimist! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.